Friday, March 6, 2009

Memori d Parlimen & MOHE Putrajaya..

Salam..









Kami jawatankuasa Belia 4B Kawasan Tangga Batu telah p melawat YB2 ahli parlimen bersidang.


1 bus 1 kereta..dah tentu kereta yg 1 tu kereta aku le..


ada program lagi mlm tu..



masa di parlimen YB Shaziman klau x silap tgh bercakap..then yb timb menteri kesihatan..


sempat gak lah aku nampak 'kembar' ku YB Papar in orange dress.,meletop!!


yb teressa,yb izzah..yb jasin,yb bukit katil..aku sempat lagi melambai kat yb bukit katil ni..hehehehe..







My dear MP Tangga Batu Datuk IR Hj Idris (CALON MKT NO 13)


bawak kami round2 kat parlimen tu..then bwk jumpa yb2 yg ada tgh lunch..


lepas tu masuk dewan tempat yb2 senator bersidang plak..a bit smaller lah..sempat Tok Deris aku layan kerenah sorang2 budak2 belia ni dengan amik gambar kat kerusi2 yb senator & speaker guna HP dia..(HP baru ke tok..???hehehehe)







Then amik lah gambar beramai2 di pintu 7 sblm we all semua berangkat ke MOHE plak.







Around 215pm kami sampai kat MOHE disambut oleh si PA Timbalan Menteri 1 yg cantik manis Anis & Siti..







after having lunch,kami berduyun-duyun ke tkt 6.Bangga wei!!Ahli parlimen aku timbalan menteri tau..dan seperti biasa aku jd pemecah tradisi dgn berposing sakan di kerusi empuk timbalan menteri.huhuhuhu...aku kan org kampung..







dalam aku posing sana sini,jenguk sana sini,belek sana sini,something yg buat aku rasa sayu sgt bila aku terpandang kraftangan dari kampung ku PARUJAS,datuk letak kat depan sekali..w/pun benda tu dr bahan terbuang,org kampung yg bagi,tp dia hargai benda tu..


POYOS!!!Tapi syahdu seh..x tipu..







then dalam kul 330 budak2 ni balik melaka dan aku ngan kak ila meneruskan perjalanan ke Seri Pacific KL...

3 comments: