Monday, February 9, 2009

9 February 2009

Salam..
Happy bday to Kak Mimi dear & Abg Roslee kat petronas Sg Udang..
Starting the day dgn hantar my mom's car kat abg Sofi..(budak sekolah)..tq bro..
Ntah camne bleh cermin blakang pecah plak..aarrrgghhh!!
Receive call dr kawan2 ucap tahniah atas semangat nak protect Raja Melayu..Daulat Tuanku..
Hamba sekadar nyatakan sokongan..Klau x diri sendiri yg pertahankan bangsa dan agama sapa lagi ek..?
Then dlam kul 1130am Dr Param's nurse call.Appointment esok kul 10.30 am kat Putra Hospital .I'm going to do ECG test.Lately ni dada asyik sengal2..Satu lagi ujian dari Allah untuk aku.
What should I do klau result yg bakal aku terima aku mmg SAKIT..??
X nak..Aku takut..Semua yg kenal aku tahu aku lah manusia paling ceria dalam dunia.
Ya Allah!!tolong lah..

4 comments:

  1. Salam ziarah sis,

    ECG test? Sy harap sis di kurniakan kesihatan yg baik².Insyallah

    ReplyDelete
  2. salam...mari sertai blogger pembela negara..

    nanti email atau YM saya.

    salam.

    ReplyDelete
  3. Moga Allah merahmati kita dan menyelamatkan bangsa kita amin.

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah

    terimakasih kerana sudi mengikuti blog saya. Lama saya di Melaka tapi tak pernah bersua.Andai terjumpa saya di Melaka tegur-tegurlah saya.Bagaimana keputusan ECG. Saya doakan semoga sihat adanya. Hidup ini akan sentiasa diuji, itu tandanya Allah kasih kepada hambanya.

    ReplyDelete